Kategorie

Kategorie

Promocje

Promocje
Wszystkie produkty w promocji

Nowe produkty

Nowe produkty
Wszystkie nowe produkty

Co należy zrobić w przypadku otrzymania produktu uszkodzonego (ułamany, brak elementu).

W przypadku otrzymania zamówienia nie kompletnego, bądź uszkodzonego skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie w zakładce wysyłka. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o dodanie zdjęć uszkodzeń przesyłki.

Dokonałem zakupów na allegro i dostałem kod promocyjny ale nie mogę go zrealizować. Dlaczego?

Każdy klient który dokona zakupów na naszych aukcjach allegro otrzymuje kod promocyjny. Kod ten należy wpisać w koszyku po prawej stronie kupon i zatwierdzić. Rabat zostanie naliczony i kwota zamówienia zostanie zmniejszona o kwotę rabatu. Jeżeli pomimo wprowadzenia i zatwierdzenia kod nie działa skontaktuj się z nami telefonicznie 531 733 220.

Co jeżeli wybrałem produkt, który nie posiada opcji "do koszyka"?

Nie wszystkie produkty można zakupić w sklepie internetowym. Niektóre z nich posiadają informację „Towar na zamówienie, przy takich towarach jest opcja indywidualnego zamówienia oraz modyfikacja wyglądu np. wiązanki, wieńce. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza który znajdziesz przy produkcie ( zapytaj o produkt) oraz możesz skontaktować się telefoniczne pod numerem telefonu (531 733 220).

Gdzie znajduje się siedziba sklepu?

Nasza siedziba znajduje się w Łbiskach ul Bolesława Chrobrego 33 05-502 pod Warszawą niedaleko Piaseczna. Pod tym adresem mieści się również nasz sklep stacjonarny, kwiaciarnia i szkółka roślin.

Kupiłem produkt, ale to był błąd i chciałbym go zwrócić. Jak to zrobić?

Każdemu klientowi przysługuje termin 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Proszę skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie w zakładce wysyłka, spakować towar i wysłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotnym, który zostanie przesłany po kontaktu z nami. Produkt który podlega zwrotowi nie może być uszkodzony/rozpakowany. W przypadku rezygnacji z produktu, sklep zwraca pieniądze na konto klienta bez kosztów przesyłki.

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Tak, mogą Państwo odebrać zamówienie w naszej siedzibie w Łbiskach ul Bolesława Chrobrego 33 05-502 pod Warszawą niedaleko Piaseczna, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem tel 531 733 220.

Chciałabym złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo - czy jest taka możliwość?

Oczywiście! Jak najbardziej istnieje możliwość dokonania zamówienia mailowo (stokrotka.ogrodowo@gmail.com) bądź telefonicznie ( 531 733 220) w godzinach pracy sklepu od poniedziałku do piątku 8:00-15:00.

W jakim czasie jest realizowane zamówienie?

Zamówienie jest realizowanie do 3 dni od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie.

W jakich miastach realizowana jest dostawa?

Dostawa realizowana jest tylko na terenie całej polski za pomocą firm kurierski oraz Poczty Polskiej.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależny jest od wielu różnych czynników, np. wagi, rozmiaru, liczby a także kwoty złożonego zamówienia. Oprócz tego kwota zależna jest również od formy przesyłki, formy zapłaty i wybranego przewoźnika. Więcej informacji w kwestiach wysyłki i kosztów można znaleźć na naszej stronie w zakładce wysyłka.

Czy mogę przesunąć termin realizacji zamówienia?

Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz przesunąć termin realizacji zamówienia skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie w zakładce wysyłka, mailowo (stokrotka.ogrodowo@gmail.com) bądź telefonicznie (531 733 220).

Czy po dokonaniu zamówienia otrzymam potwierdzenie?

Po dokonaniu zamówienia, otrzymują Państwo na wskazany przez Państwa adres mailowy, informacje potwierdzającą przyjecie zamówienia oraz potwierdzenie produktów, formy płatności i formy przesyłki.

Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

Jeśli posiadają Państwo zarejestrowane konto na naszym sklepie internetowym, status zamówienia można sprawdzić logując się do swojego profilu należy wybrać wybrać na dole strony moje konto i zalogowaniu należy wybrać moje zamówienia i można zweryfikować status zamówienia. Ponadto otrzymują Państwo informację pocztą elektroniczną.

Jak można zamówić rośliny?

Rośliny można zamówić przez sklep internetowy, na stronie którego właśnie jesteś :-) Dokładny proces zakupów możesz sprawdzić tutaj: https://stokrotka33.pl/jak-zamawiac/

Czy rośliny nie uszkodzą się w transporcie?

Nasze paczki w których znajdują się rośliny są odpowiednio zabezpieczone - przed rozsypaniem się ziemi, połamaniem liści/kwiatów czy nawet całkowitym zniszczeniem rośliny. Rośliny przed wysyłką są podlane, aby bez problemu przetrwały czekającą je drogę. Paczki są oklejone etykietami "góra-dół", a także "ostrożnie". Jeśli jednak wystąpił by jakikolwiek problem z paczką, jesteśmy zawsze chętni i gotowi do pomocy.

Jaką mam pewność, że otrzymam rośliny dobrej jakości?

Jakość roślin to dla nas priorytet ze względu na ponad 25 letnie doświadczenie w branży ogrodniczej. Jesteśmy producentem rośliny jednoroczne, balkonowe a także wieloletnie jakimi są byliny, trawy ozdobne...

Czy będę informowany o postępach w realizacji przesyłki?

Jak najbardziej po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo mail z potwierdzeniem listy zakupów, oraz informacją dotyczącą wybranej formy płatności - dane do przelewu (przy wybraniu opcji: przelew na konto), potwierdzenie płatności Przelewy24 lub potwierdzenie wyboru płatności za pobraniem. Podczas kolejnych etapów realizacji również będą Państwo otrzymywali informację: o przygotowaniu paczki do wysyłki, o wysyłce, a także dostawie. Ponad to, bez względu na wybraną firmę kurierską, wysyłamy sms bądź e-mail z numerem przesyłki (możliwość "śledzenia" przesyłki).

W jakich pojemnikach sprzedawane są rośliny? Czy są one w doniczkach?

Wszystkie oferowane przez nas rośliny są dobrze ukorzenione w doniczkach plastikowych - w rozmiarach : P9,P11, C2, C3, C5, C7.5, C10

Poniżej znajdziesz krótki przewodnik po rozmiarach doniczek:

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W przypadku złożenia błędnego zamówienie jest możliwość anulacji, bądź poprawienia na poprawne. Samodzielnie Państwo mogą je usunąć z koszyka do momentu nie zatwierdzenia zamówienia. W momencie zatwierdzenia anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 531 733 222 bądź mailowo na adres : stokrotka.ogrodowo@gmail.com albo poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie w zakładce wysyłka.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, należy przesłać maila z numerem zamówienia oraz danymi do faktury. Faktura zostanie dołączona do zamówienia i przesłana.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych przesyłamy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to zmniejszenie się kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Złożyłem więcej niż jedno zamówienie, czy zostaną one połączone?

Połączenie zamówień jest możliwe w momencie jeżeli zamówienia były składane w tym samym dniu w przypadku dni roboczych, bądź w weekend. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie mailem prośby o połączenie zamówienia na adres mailowy stoktotka.ogrodowo@gmail.com albo kontakt telefoniczny pod numerem tel 531 733 220.

Czy otrzymam wszystkie produkty w jednej przesyłce?

Nasza firma, zawsze stara się dostarczać wszystkie produkty w jednej przesyłce. W przypadku braku jednego z produktów zostaną Państwo poinformowani telefonicznie bądź mailowo brakujący produkt zostanie wysłany tak szybko, jak to możliwe bez obciążenia Państwa kosztami wysyłki. Jesteśmy firmą, która rozumie potrzeby naszych klientów, dlatego wszystkie nasze produkty wysyłamy zawsze tak szybko, jak to możliwe.

Jak dalej postępować z otrzymanymi roślinami?

Po otrzymaniu przesyłki należy ostrożnie otworzyć paczkę, usunąć materiał wypełniający oraz opakowania zabezpieczające, a następnie wyjąć rośliny. Rośliny odstawiamy do zacienionego miejsca (np. altanka, ganek) i podlewamy jeżeli ma sucho. Przez pierwszy miesiąc po posadzeniu - nie należy nawozić roślin. Przed zimą należy odpowiednio zabezpieczyć gatunki, które w naszym klimacie tego wymagają.

Gdzie możliwe jest obejrzenie roślin na żywo?

Rośliny obejrzeć można w naszej szkółce, kwiaciarni która Znajdujemy się w małej miejscowości pod Piasecznem koło Warszawy – Łbiska (ul. B. Chrobrego 33 – jadąc od strony Jazgarzewa po lewej stronie).

Jak wysyłane są rośliny?

Rośliny wysyłane są wyłącznie za pomocą firmy kurierskiej, bądź też możliwy jest odbiór osobisty w szkółce i siedzibie firmy (w siedzibie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym).

Co jeżeli zamówiłem roślinę, cebulkę a na zewnątrz jest mróz?

Jeśli otrzymałeś rośliny lub cebule kwiatowe, a na zewnątrz jest nadal mróz ich uprawę można rozpocząć w pojemnikach, najlepiej w chłodnym, suchym i jasnym pomieszczeniu, nienarażonym na mróz. Po przejściu ostatnich spodziewanych przymrozków rośliny można posadzić w ogrodzie.

Czy tak powinny wyglądać moje rośliny?

Jeśli zamówienie zostało złożone w sezonie jesień-zima prosimy się nie przejmować wyglądem roślin, ponieważ większość krzewów i bylin znajduje się w okresie spoczynku zimowego (oznacza to, że proces wzrostu został zahamowany, a rośliny nie posiadają w tym okresie liści).
W momencie nadejścia wiosny wszystkie rośliny budzą się do życia i rozpoczynają okres wegetacyjny. Po otrzymaniu roślin proszę posadzić je w pozycji słonecznej lub pół słonecznej według wytycznych w instrukcji, a następnie musimy odczekać okres kilku tygodni, aż nowo posadzone rośliny ustabilizują się na nowym miejscu.
Cebule i byliny posadzone jesienią zakwitną dopiero wiosną lub latem, w zależności od pory kwitnienia danego gatunku. Pamiętajmy, że cierpliwość to najistotniejsza cecha każdego miłośnika ogrodu.